תקשורת

תאריך 04/04/2001 05:44:53
מאת מנחם
נושא התיחסות

אני מסכים שאסור לתת לגוף אחד יותר מדי כח.
כפי שראינו ניגשו 4 קבוצות לקבלת רישיון.
מה שברור שלאחר הזכיה, יהיו שיתופיות אסטרטגיות בין הזכות וללא זכות או גופים.
הסיבה מאוד פשוטה השקעה גדולה בתשתיות. על הבעיתיות בנושא קראנו בעיתונים מה קרה לקשר נורטל ואופק, נורטל לא מממנת ואופק מקטינה את היקף התשתיות.
מה שברור הוא שתנאי הכניסה לשוק לא פשוטים, ובזק עוד מקשה עליהם וזה ברור.

מצפה לנו תקופה מעניינת בתחום.
   
מפת העץ
מה קורה לאופק ?? אבי  
פישמן לתקשורת BEKY  
 אסור לתת את כל הכח לגוף אחד רוני  
 התיחסות מנחם  
 דוגמא עיתון מעריב רוני  
BiZone.co.il - זירת פרוייקטים לפרילאנסים ועסקים שי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy