| תאריך |
04/04/2001 05:44:53 |
| מאת |
מנחם |
| נושא |
התיחסות |
אני מסכים שאסור לתת לגוף אחד יותר מדי כח.
כפי שראינו ניגשו 4 קבוצות לקבלת רישיון.
מה שברור שלאחר הזכיה, יהיו שיתופיות אסטרטגיות בין הזכות וללא זכות או גופים.
הסיבה מאוד פשוטה השקעה גדולה בתשתיות. על הבעיתיות בנושא קראנו בעיתונים מה קרה לקשר נורטל ואופק, נורטל לא מממנת ואופק מקטינה את היקף התשתיות.
מה שברור הוא שתנאי הכניסה לשוק לא פשוטים, ובזק עוד מקשה עליהם וזה ברור.
מצפה לנו תקופה מעניינת בתחום.