תקשורת

תאריך 16/10/1999 05:28:16
מאת אמיר
נושא תשתיות תקשורת

התשתיות שעשיתי לפני כ- 8 שנים לטלפוניה העם אני צריך היום לשלם לבזק במיקרה של מעבר לחברת נסר, או בכלל ברצוני לבצע את תחזוקת התשתית בעצמי. למי יש נסיון בנושא ומי יכול ליעץ כיצד הכי כלכלי לנהוג.
   
מפת העץ
vos אריה  
תשתיות תקשורת אמיר  
תערוכת גנבה שרון  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy