Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
16/10/1999 05:28:16
מאת
אמיר
נושא
תשתיות תקשורת
התשתיות שעשיתי לפני כ- 8 שנים לטלפוניה העם אני צריך היום לשלם לבזק במיקרה של מעבר לחברת נסר, או בכלל ברצוני לבצע את תחזוקת התשתית בעצמי. למי יש נסיון בנושא ומי יכול ליעץ כיצד הכי כלכלי לנהוג.
מפת העץ
vos
אריה
06/02/2000 14:24:56
תשתיות תקשורת
אמיר
16/10/1999 05:28:16
אתה כאן
תערוכת גנבה
שרון
11/10/1999 16:26:52
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×