Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תקשורת
תאריך
27/03/2001 07:49:21
מאת
רוני
נושא
אסור לתת את כל הכח לגוף אחד
במידה ופישמן יהיה אחד השחקנים בשוק ולא השחקן היחידי התהליך הוא טוב ובריא.
במידה ויבצר מונופול חדש במקום בזק זה ממש לא עושה שכל.
מפת העץ
מה קורה לאופק ??
אבי
09/04/2001 04:56:32
פישמן לתקשורת
BEKY
24/03/2001 00:58:58
אסור לתת את כל הכח לגוף אחד
רוני
27/03/2001 07:49:21
אתה כאן
התיחסות
מנחם
04/04/2001 05:44:53
דוגמא עיתון מעריב
רוני
19/04/2001 05:11:24
BiZone.co.il - זירת פרוייקטים לפרילאנסים ועסקים
שי
01/03/2001 09:25:33
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×