תקשורת

תאריך 27/03/2001 07:49:21
מאת רוני
נושא אסור לתת את כל הכח לגוף אחד

במידה ופישמן יהיה אחד השחקנים בשוק ולא השחקן היחידי התהליך הוא טוב ובריא.
במידה ויבצר מונופול חדש במקום בזק זה ממש לא עושה שכל.
   
מפת העץ
מה קורה לאופק ?? אבי  
פישמן לתקשורת BEKY  
 אסור לתת את כל הכח לגוף אחד רוני  
 התיחסות מנחם  
 דוגמא עיתון מעריב רוני  
BiZone.co.il - זירת פרוייקטים לפרילאנסים ועסקים שי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy