| תאריך |
24/03/2001 00:58:58 |
| מאת |
BEKY |
| נושא |
פישמן לתקשורת |
בשבוע האחרון בוצעו רכישות ועיסקאו ע"י קבוצת פישמן שסופה הוא כניסתה לתחרות על שירותי הטלפוניה הפנים ארצית מול בזק וחברת עורק.
אגב פישמן שולט גם במדיה הכתובה והאלקטרונית
זה טוב ליהודים ?
אשמח לשמוע דעות נוספות