תקשורת

תאריך 24/03/2001 00:58:58
מאת BEKY
נושא פישמן לתקשורת

בשבוע האחרון בוצעו רכישות ועיסקאו ע"י קבוצת פישמן שסופה הוא כניסתה לתחרות על שירותי הטלפוניה הפנים ארצית מול בזק וחברת עורק.
אגב פישמן שולט גם במדיה הכתובה והאלקטרונית
זה טוב ליהודים ?
אשמח לשמוע דעות נוספות
   
מפת העץ
מה קורה לאופק ?? אבי  
פישמן לתקשורת BEKY  
 אסור לתת את כל הכח לגוף אחד רוני  
 התיחסות מנחם  
 דוגמא עיתון מעריב רוני  
BiZone.co.il - זירת פרוייקטים לפרילאנסים ועסקים שי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy