BlaBla4U Forum Demo

תאריך 25/07/2002 16:02:15
מאת sms
נושא we've got to do something!!!!

aren't you tired of the cellphones companies raping us off our money!! They've grouped together to charge 70 agorot for sending an SMS message between them Help us stop them. Sign up to the petition NOW!!! http://sms.kef.li
   
מפת העץ
I wonder how long the subject can be?I w  
we've got to do something!!!! sms  
 hmmmm  tr  
 dfdsf dkfld  
רוצים לדפוק את החברות הסלולריות?!?! sms  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy