Toggle navigation
להרשמה / התחברות
BlaBla4U Forum Demo
תאריך
25/07/2002 15:58:54
מאת
sms
נושא
רוצים לדפוק את החברות הסלולריות?!?!
החברות הסלולריות דופקות אותנו 70 אגורות להודעת אס אמ אס בין הרשתות בואו לא נצא פראיירים הצטרפו כולכם וחתמו על עצומה נגד החברות http://sms.kef.li
מפת העץ
we've got to do something!!!!
sms
25/07/2002 16:02:15
רוצים לדפוק את החברות הסלולריות?!?!
sms
25/07/2002 15:58:54
אתה כאן
He he... look at this...
tester
25/07/2002 11:47:29
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×