BlaBla4U Forum Demo

תאריך 25/07/2002 15:58:54
מאת sms
נושא רוצים לדפוק את החברות הסלולריות?!?!

החברות הסלולריות דופקות אותנו 70 אגורות להודעת אס אמ אס בין הרשתות בואו לא נצא פראיירים הצטרפו כולכם וחתמו על עצומה נגד החברות http://sms.kef.li
   
מפת העץ
we've got to do something!!!! sms  
רוצים לדפוק את החברות הסלולריות?!?! sms  
He he... look at this... tester  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy