| תאריך |
04/03/2001 05:32:30 |
| מאת |
מנחם |
| נושא |
שוק התקשורת |
יש להבדיל בין תקשורת חיצונית לאירגון, מה שכיום יש לבזק מונופול, קוי החוץ מסוגים שונים.
לשוק זה מצטרפים חברת אופק, סלקום ומתמודדת נוספת תבל.
לטווח הבינוני אני רואה התחברות של חברות התקשורת עם חברות הנותנות את חיבורי האינטרנט.
המיזמים החדשים יתנו פתרונות תקשורת, אינטרנט ושירותי ASP.
התחום היותר מבלבל הוא התקשורת הפנים אירגונית.
בתחום זה יש הרבה חברות, שילובים חדשים ולפי הערכתי עוד יהיו שינויים בתחום זה, יש להמתין לראות מי לוקח את מרכזות הקורל, כיצד משווקת נורטל את הציוד מי יהיו המפיצים המורשים, כיצד גלובקול תשווק את מרכזיות הסימנס, העם טלביט תדע להפיץ את מרכזות אריקסון בקיצור אני מעריך שבשנה הקרובה יבצרו החברות החדשות שיובילו שוק.