תקשורת

תאריך 04/03/2001 05:32:30
מאת מנחם
נושא שוק התקשורת

יש להבדיל בין תקשורת חיצונית לאירגון, מה שכיום יש לבזק מונופול, קוי החוץ מסוגים שונים.
לשוק זה מצטרפים חברת אופק, סלקום ומתמודדת נוספת תבל.
לטווח הבינוני אני רואה התחברות של חברות התקשורת עם חברות הנותנות את חיבורי האינטרנט.
המיזמים החדשים יתנו פתרונות תקשורת, אינטרנט ושירותי ASP.

התחום היותר מבלבל הוא התקשורת הפנים אירגונית.
בתחום זה יש הרבה חברות, שילובים חדשים ולפי הערכתי עוד יהיו שינויים בתחום זה, יש להמתין לראות מי לוקח את מרכזות הקורל, כיצד משווקת נורטל את הציוד מי יהיו המפיצים המורשים, כיצד גלובקול תשווק את מרכזיות הסימנס, העם טלביט תדע להפיץ את מרכזות אריקסון בקיצור אני מעריך שבשנה הקרובה יבצרו החברות החדשות שיובילו שוק.
   
מפת העץ
BiZone.co.il - זירת פרוייקטים לפרילאנסים ועסקים שי  
מגמות שוק התקשורת לשנתיים הקרובות מנחם  
 שוק התקשורת מאוד מבלבל רוני  
 עדכון מגמות שוק BEKY  
 שוק התקשורת מנחם  
 התיחסות אבי  
 המשך לנושא שוק התקשורת מנחם  
סוגית היועצים!!! אבי  
הקמת פורום דפי נחיתה   /   הקמת פורום הקמת פורום
Privacy Policy