Toggle navigation
להרשמה / התחברות
תמיכה במרכזות
תאריך
28/06/2002 03:33:04
מאת
b.g
נושא
מרכזת יהלום
אודה לך מאד אם תשתף אותי במידע הזה. אשמח להשתתף בהוצאות.
אני חושב שזה עושק ברבים לשלם 250 ש"ח + מע"מ כדי שטכנאי יבוא אלי לתקתק קוד שאותו אני יכול להכניס באותה קלות.
מפת העץ
מרכזת יהלום - דרוש קוד
b.g
28/06/2002 03:36:45
מרכזת יהלום
דרור
12/05/2002 23:08:13
מרכזת יהלום
b.g
28/06/2002 03:33:04
אתה כאן
ספר תכנות יהלום
יובל
16/05/2003 07:54:18
(*****)
23/12/2008 20:31:48
תכנות יהלום
יובל
10/05/2003 09:00:52
(ללא נושא)
יובל
29/06/2003 17:19:13
שרות אמין ומקצועי טלפוניה ומחשבים
צפריר
13/08/2003 06:55:54
מחפס ספר או אטר בנושא טלפוניה בסיסית
לאונרדו
17/01/2002 15:36:27
דפי נחיתה
/
הקמת פורום
Privacy Policy
×